piątek, 6 marca 2015

Narodziny

Kiara i Vitani miały urodzić. Rafiki stwierdził, że Vitani urodzi jedno lwiątko, a Kiara dwa. Obie lwice bardzo się cieszyły z dzieci. Jednak siostra Kovu nie chciała zdradzić kto jest ojcem.
Tego dnia lwice odpoczywały pod skałą. Córka Ziry już urodziła syna. 
- Kiaro, jak go nazwać? - zapytała szaro-kremowa.
- Jest podobny do mojego zmarłego brata. Może Kopa?
- Tak, to świetne imię, pamiętam twojego brata. Był bardzo miły, ale trochę dziecinny.
Nagle Kiara poczuła skurcze. Jednak żadna z lwic się nie martwiła, lwice rodzą w ciągu kilku minut. 
Lwica urodziła dwoje synów, jednego jasnego, drugiego ciemnego.
Do zgromadzonych lwic przyszła Dotty wraz ze swoją córką Dafiną, która nie dowierzała, że też kiedyś była tak mała.
- Dotty, jak nazwać ciemnego?
- Nie mam pojęcia! Może Roko?
- Tak, to świetne imię! Młodszego i jaśniejszego nazwę Moyo! Kovu na pewno się ucieszy!
Następnego dnia lwica wybrała się do matki Kopy.
- Vitani, możesz mi powiedzieć kto jest jego ojcem.
Szaro-kremowa nie była pewna, ale w końcu wyszeptała.
- Ojcem jest... Zeli, twój kuzyn...
- ZELI?! - wykrzyknęła Kiara i zostawiając Rok'a i Moyo u Vitani, pobiegła do groty.
Tam leżał jasnopomarańczowy lew z zielonymi oczami i ciemnym nosem, a obok był jasnobrązowy lew z fiołkowymi oczami.
- ZELI! Dlaczego nie powiedziałeś, że jesteś ojcem dziecka Vitani?!
- Jestem ojcem? - nie dowierzał lew, ale to po chwili do niego przemówiło i pognał do Vitani krzycząc na całe stado - JESTEM OJCEM!
-------------------------------
Mam nadzieję, że się podobało. Ten lew, który był z Zeli'm to Afua, syn Chumviego i Tamy. Zeli jest synem Mheetu i Kuli. Dafina jest córką Nuki i Dotty.

2 komentarze:

  1. Super że jest inna historia niż zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ;D ja jakoś lubię Vitani, ale nie wiem czemu xD + ładny obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń