niedziela, 15 marca 2015

Przenosiny i prośba

Przenoszę na ten adres: krol-lew4.blog.onet.pl. Ale ta witryna nie jest już na bloggerze, tylko na Onecie, czyli takim serwisie z pocztą, pogodą, wiadomościami itp. Więc mam do was prośbę, ustawcie tak, żeby anonimowi mogli komentować, bo będę korzystać z tamtego bloga na laptopie i tam nie mogę się zalogować na konto Google, bo nie pamiętam hasła, a drugiego nie chce mi się zakładać.
Jak ustawić tak, żeby anonimowi mogli komentować?
Wchodzimy w zakładkę Ustawienia i klikamy podstronę Posty i komentarze.
 Następnie wybieramy opcje Każdy.
Będę się podpisywać Nyota, czyli moją nazwą.

3 komentarze:

  1. Ja kiedys komentowalam blogi na onecie a nigdy zadnego bloga nie zalozylam . Ja bede jennka559 ok . co do komentarzy animowych do dobra , nie se poiszom .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ok
    Ja tak zrobilam na swoich blogach
    ( cos mam z klawiatura, dlatego tak dziwnie pisze )

    OdpowiedzUsuń